از پنجره دوجداره چه انتظاری داریم؟
نوشته شده توسط : موضوعات برتر

 

به این منظور از پایدار کننده ­های مختلفی استفاده می شود تا کیفیت pvc در پروسه تولید یو پی وی سی کاهش پیدا نکند و پس از آن برای افزایش استحکام از پر کننده­هایی مانند کربنات کلسیم استفاده می­شود. در بین این دو لنگه، نمیتوان هیچ اضافی را پیدا کرد. این نوع پنجرهها دو لنگه متفاوت دارند که به دو صورت باز میشوند. در این نوع پنجره دو یا چند لایه شیشه به کمک نوار اسپیسر که دور تا دور آن ها قرارگرفته از همدیگر جدا شدند و فضای بین شیشه ها با هوا یا گاز آرگون پر می شود. سیستم انواع شیشه پنجره دوجداره UPVC شامل دو یا چند لایه شیشه که به طور موازی در فواصل مساوی از یکدیگر قرار گرفته اند و توسط اسپیسر در دور تا دور آن، از هم جدا شده اند. اگر برای دسترسی به بیرون خواهان فضای بیشتری باشید هم، می توانید از یک لنگه ثابت و دو لنگه لولایی این نوع از پنجره ها استفاده کنید. به همین دلیل، این نوع پنجرهها بر روی ریلهای خود تا 45 درجه باز میشوند.

 

بنابراین بعد از گذشت مدت زمان کم، شاهد اشکال در باز و بسته شدن درب یا پنجره، افتادگی و گیرکردن لنگه ها و .. می شود. از نظر ظاهری شبیه به پنجره کشویی بوده و کمی تفاوت در مدل باز شدن دارند. اگر شما در یک ناحیه پر سر و صدا زندگی می کنید upvc ممکن است بهترین انتخاب باشد. شما به عنوان خریدار یک کالا ویا یک خدمت می توانید برای دریافت بهترین پیشنهادات از سوی تامین کنندگان فروشندگان، مشخصات درخواست. درب و پنجره یو پی وی سی از جمله محبوب ترین درب و پنجره های دوجداره است که استفاده از آن رو به گسترش بوده و مقرون به صرفه تر از انواع مدل های درب و پنجره محسوب می شود. در روند انجام کار اگر ساختمان در حال نوسازی و تعمیر باشد پیشنهاد ویژه ما استفاده از خدمات تعویض درب و پنجره اهنی و الومینیومی با upvc است وبهتر است که فریم آهنی قدیمی از داخل دیوار خارج شده و پنجره استاندارد ساختمانی نصب گردد تا از فواید بی نظیر درب و پنجره دوجداره برخوردار شده و از زندگی ماشینی دوری کنید. قیمت این نوع درب و پنجرهها با توجه به ابعاد کوچکشان زیاد نیست. اگر دیوارها ضعیف هستند و تحمل وزن این نوع پنجره را ندارند و یا حتی با وجود پنجره دو جداره و سه جداره نیز فرقی در میزان سر و صدای محیط نمیکند، پس باید فکر اساسیتری کنید.  

تعویض پنجره های قدیمی ممکن است که یکی از دغدغه های افرادی باشد که قصد دارند پنجره های معمولی ساختمان خود را به دو جداره تبدیل کنند، اما امکان تخریب ساختمان را به هر دلیلی ندارد. اسپیسرها اصولا از جنس آلومینیوم هستند که درون آن ها با ماده سیلیکاژل که نوعی رطوبت گیر است و رطوبت هوای بین دو شیشه را جذب می کند پرشده است. شیشه پنجره دوجداره می تواند از نفوذ گرما و سرما، صدا و همچین ضربه جلوگیری کند و انواع مختلفی شامل شیشه دوجداره ساده، رنگی، شیشه رفلکس، لمینت و سکوریت می شود. رنگ و روی خانه یا محیط کارتان را میتواند در سریعترین زمان ممکن عوض کند. یو پی وی سی نوعی جایگزین برای آلیاژهای فلزی و غیر فلزی در ساخت درب و پنجره می باشد. اگر چه pvc جایگزین خیلی خوبی برای فریم های فلزی است اما از لحاظ کارایی پروفیل upvc بسیار منعطف تر از آن می باشد. 

از زمانی که پروفیل یو پی وی سی پا به جهان صنعت گذاشت، جایگزین مناسبی برای سازه های پی وی سی شد. پروفیل یو پی وی سی وین تک با احداث واحدهای صنعتی پیشرفته و مجهز به تکنولوژی و دانش فنی روز دنیا در سه قاره اروپا ، آسیا و آفریقا در کشورهای ترکیه ، آلمان ، روسیه ، اکراین ، تونس ،آذربایجان ، هندوستان و ایران پروفیل های یو پی وی سی را تولید و با دایر نمودن دفاتر ، انبارها و شبکه گسترده جهت فروش ، محصولات تولیدی خود را در پنجاه و چهار کشور و در اقصی نقاط جهان عرضه می گردد و از طریق این دفاتر و نمایندگی ها نیازهای فنی مشتریان و تولید کنندگان محصولات وین تک را مرتفع می نمایند. با توجه به رشد سریع صنعت ساختمان سازی، هر روز شاهد رونمایی از محصولی جدید در این عرصه هستیم. شما عزیزان می توانید جهت خرید محصولات به نمایندگی این شرکت در کرج مراجعه نمایید. گروه صنعتی پرومانوین نماینده ساخت بهترین درب و پنجره دوجداره می باشد. آب گرم و صابون یکی از موثرترین روشها برای تمیز کردن است و گاهی اوقات، بهترین نتیجه را هم میدهد.





:: بازدید از این مطلب : 21985
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : شنبه 20 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: